Redacția Pandurul angajează! Trimite CV-ul tău însoțit de răspunsul la întrebarea: De ce ai vrea să lucrezi la Pandurul? la [email protected] până la data de 15 ianuarie 2025.

Căutăm jurnaliști entuziaști, cu dorința de a face diferența. Experiența este un plus, dar dacă ai talent, ne dorim să te cunoaștem chiar dacă ești la început de drum! Vrem să ai abilități excelente de scriere și documentare, ar ajuta să ai capacitatea ori deschiderea de a lucra sub presiunea termenelor limită. Noi îți oferim un mediu de lucru prietenos și creativ, unde ideile tale vor fi valorizate, șansa de a crește profesional, prin acces la traininguri și mentorat de la cei mai buni din domeniu, posibilitatea de a lucra la materiale care au impact real în comunitatea din Târgu Jiu și nu numai și un pachet salarial atractiv, adaptat pe experiența și performanța ta.

 

(închide)

Cheltuielile Minprest, limitate la nivelul anului 2016

Perioadă grea pentru Minprest Serv Rovinari. Bugetul de venituri și cheltuieli al societății nu a fost aprobat, fapt ce limitează cheltuielile pe care unitatea le poate face. Greu este și pentru salariați care nu mai au Contract Colectiv de Muncă din data de 3 mai și nu se întrevăd discuții imediate pe această temă între conducerea societății și sindicate.

Angajații Minprest Serv Rovinari și-au primit salariile, spune directorul Gabriel Giorgi. Șeful prestatorului de servicii pentru CE Oltenia a explicat că este „un lucru mare” că a putut da salariile, dat fiind faptul că Minprest are cheltuieli limitate și datorii la bugetul statului. „Conducerea unității își dă tot interesul ca angajații să-și primească plățile la timp în condițiile în care sunt și dări neplătite către stat. O anumită parte sindicală nu observă eforturile care se fac, își urmăreşte numai propriul interes. Este vorba de cele două doamne din comisia de negociere, care n-au vrut să semneze CCM-ul”, a declarat Gabriel Giorgi, directorul Minprest Serv Rovinari.    

Bugetul de Venituri și Cheltuieli al societății nu a fost încă aprobat, mai spune șeful Minprest. „Din ce știu, a trecut de Ministerul Energiei, urmează Ministerul Muncii, și după acea la Ministerul de Finanțe. Nu ne împiedică acest lucru, doar că suntem constrânși de legislație. Neavând bugetul aprobat, suntem obligați să facem cheltuieli, în sensul ca până în aprilie trebuia să ne încadrăm în limita de 1/12 din cheltuielile pe anul trecut și după aceea 90% din 1/12. Adică trebuie să facem cheltuieli puține. În condițiile în care activitatea se dezvoltă, ești încorsetat de lege să faci cheltuieli tot ca anul trecut, chiar dacă producția îți impune mai mult”, a explicat directorul Minprest Serv Rovinari.   

Vizualizări: 698

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Economie:

Citește și: