Care este "cheia succesului" în administrație a unui primar din Gorj

Un edil din județul Gorj a descoperit cheia succesului în administrație. A redus la maxim cheltuielile salariale, a făcut angajări doar acolo unde a fost nevoie și a renunțat la anumite privilegii oferite de scaunul de primar și anume, la șofer și la consilieri personali.
Este soluția găsită de Cosmin Morega, primarul de la Motru, care, cu banii economisiți de la salarii, a reușit anual să facă investiții în oraș.
Mai mult decât atât, edilul nu a acceptat ca funcționarii să cumuleze pensia cu salariu și în aceste condiții, nu este forțat în această perioadă să trimită oameni acasă.
"La primăria Motru nu se fac disponibilizări și nici nu avem pensionari menținuți în funcții, pe care să fim obligați acum să-i trimitem acasă. Ultimul angajat a plecat la pensie din primăria Motru, luna trecută. Vreau să vă spun că în ultimii patru ani, am pensionat 20 de funcționari. Le-am permis să rămână maxim un an la serviciu, după ce au îndeplinit condițiile de pensionare.
În acest timp au plecat și trei polițiști locali la alte unități", a declarat primarul Cosmin Morega.
Edilul din Motru nici nu a făcut angajări pe bandă, ca acum să fie obligat să facă disponibilizări, dar a făcut și economie la bugetul local.
"Eu am făcut angajări doar în situații pe forță majoră, pe posturi unice, sau acolo unde s-au impus, în posturi cheie. De când sunt primar, am angajat patru oameni. Eu nu am viceprimar, nu am șofer și nici doi consilieri personali cât îmi permite legea. Anual am economie de 1.000.000 de lei la bugetul local, doar că nu am acești angajați, iar banii aceștia îi folosesc pentru investiții. Strategia aceasta a fost cheia succesului", a spus primarul din Motru, Cosmin Morega.
Vizualizări: 3,577
Distribuie Trimite pe WhatsApp