Brand românesc, reinventat cu ajutorul simbolurilor lui Brâncuși
Brandul românesc de cămăși și costume, Braiconf, s-a reinventat inspirându-se din operele lui Constantin Brâncuși, artistul născut la Hobița, în județul Gorj, și devenit celebru în toată lumea.
Brandul Braiconf, producător de textile din Brăila, a reușit să treacă testul timpului și este pe piață de 67 de ani. Braiconf s-a reinventat prin Brâncuși.
Anterior, logo-ul Braiconf era litera „b“ scrisă de mână, caligrafic. „Acum, litera «b» a fost transformată într-o pasăre, «Măiastra». Noua imagine a brandului a fost creată în perioada în care era comemorat Brâncuşi, a explicat într-un interviu directorul de marketing al companiei, Raluca Găleată. „Despre cântecul ei, care nu răsună decât în singurătate, se spune că ar întineri orice ascultător. Legenda Păsării Măiastre şi semnificațiile ei se spune că l-au inspirat şi pe Constantin Brâncuşi în realizarea operei sale. Şi cum Braiconf este el însuşi un brand care a întinerit, logoul porneşte de la litera „b“ şi se transformă graţios în Măiastra Braiconf”, a mai spus aceasta pentru zf.ro.