Angajări la Direcţia de Venituri din Târgu Jiu
Se modifică organigrama Direcţiei de Venituri din Târgu Jiu. În plus, consilierii locali urmează să aprobe şi angajarea mai multor persoane în perioada următoare. Reprezentanţii instituţiei au pus nevoia de noi colegi pe seama gradului mare de încasări. Direcţia Publică de Venituri va număra, în acest fel, 78 de angajaţi.
Modificări se vor face la aproape fiecare compartiment din cadrul instituţiei. Un proiect de hotărâre de Consiliu Local, în acest sens, va fi pus în dezbatere la şedinţa de joi, 20 decembrie. „Reorganizarea «Biroului amenzi şi executări silite» în «Serviciul amenzi şi executări silite», prin suplimentarea numărului actual de 6 funcţii publice de execuţie cu încă 3 funcţii publice vacante, 2 de inspector, clasa I, gradul profesional asistent şi o funcţie publică de consilier juridic, clasa I, gradul profesional asistent. Necesitatea suplimentării este justificată de creşterea gradului de colectare a veniturilor din încasarea impozitelor şi taxelor locale, precum şi din recuperarea debitelor restante prin urmărire şi executare silită persoane fizice şi juridice. Structura organizatorică a noului serviciu va cuprinde 10 posturi”, se arată în expunerea de motive.
Şi nu este singurul compartiment unde ar urma să fie făcute angajări: „La «Serviciul evidenţă şi bază de date» va fi suplimentat numărul de posturi cu un post funcţie publică de execuţie de inspector, clasa I, gradul profesional superior. În acest fel, acest serviciu va avea în componenţă 11 funcţii publice de execuţie”, se mai precizează în acelaşi document.
Noi angajări se vor face şi la „Serviciul constatare şi urmărire persoane juridice” - 2 posturi sau „Compartimentul juridic” -1 post.