Redacția Pandurul angajează! Trimite CV-ul tău însoțit de răspunsul la întrebarea: De ce ai vrea să lucrezi la Pandurul? la [email protected] până la data de 15 ianuarie 2025.

Căutăm jurnaliști entuziaști, cu dorința de a face diferența. Experiența este un plus, dar dacă ai talent, ne dorim să te cunoaștem chiar dacă ești la început de drum! Vrem să ai abilități excelente de scriere și documentare, ar ajuta să ai capacitatea ori deschiderea de a lucra sub presiunea termenelor limită. Noi îți oferim un mediu de lucru prietenos și creativ, unde ideile tale vor fi valorizate, șansa de a crește profesional, prin acces la traininguri și mentorat de la cei mai buni din domeniu, posibilitatea de a lucra la materiale care au impact real în comunitatea din Târgu Jiu și nu numai și un pachet salarial atractiv, adaptat pe experiența și performanța ta.

 

(închide)

Aglomerație la finanțe! Vezi motivul!

Aglomerație la ghișeele de la Finanțe în Gorj. Agenții economici stau la cozi pentru a depune notificări că au casă de marcat și că vor ține registre de evidență a banilor personali ai salariaților. Potrivit unei ordonanțe a guvernului, angajații firmelor care au casă de marcat trebuie să declare la începutul programului câți bani au în buzunare.

Registrul de bani personali, reintrodus luna aceasta în legislaţie, este prevăzut de OUG 8/2015 şi de Ordinul 513/2015. Conform reglementărilor, operatorul economic este cel obligat să asigure înregistrarea banilor deţinuti de angajaţi la ora începerii programului de lucru.

În acest fel, precizează Ministerul de Finanţe, în cazul unui control, patronii şi angajaţii nu vor putea susţine că eventualele sume găsite în plus faţă de sumele înregistrate sunt bani personali. Sumele deţinute la punctele de vânzare a bunurilor sau de prestare a serviciilor care nu pot fi justificate cu documentele emise cu casele de marcat, registrul de bani personali, registrul special sau chitanţe se confiscă.

O astfel de reglementare a mai existat în trecut, dar salariații nu pot fi percheziționați de inspectorii ANAF, în timpul unui eventual control.

Registrul de bani personali a mai existat în legislaţie în anii 2007-2008, scrie capital.ro. A fost introdus prin OUG 47/2007 de modificare a OUG 28/1999. În 2008, articolul din OUG 47/2007 referitor la registrul de bani personali a fost abrogat de Legea 264/2008 votată de Parlament, pe motiv că guvernul încălca art. 53 din Constituția României privind restrângerea unor drepturi și libertăți.



Vizualizări: 180

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: