Sfaturi utile pentru optimizarea YouTube
YouTube este folosit şi de cei mai mici posesori de dispozitive mobile, tablete sau telefoane, mulţi vloggeri, influenceri sau pur şi simplu posesori de canale proprii de YouTube fiind copii şi tineri.
Lumea modernă a ajuns la o interacţiune cu clipurile mai mult ca niciodată, dată fiind tocmai creşterea masivă a conţinutului video, mai ales că se poate filma cu un simplu telefon. Urmărim acum chiar şi transmisiuni video nu numai înregistrări, pentru că lumea lumea simte nevoia să interacționeze cu acestea. Cum facem cu toţii parte din această lume modernă, iar cei care nu au un cont pe YouTube sunt foarte puțini, avem destule motive pentru care avem nevoie de optimizare a YouTube. Este foarte greu să atragi vizitatori având în vedere că în fiecare minut se uploadează 400 de ore de conținut.
Iată cum poți optimiza YouTube:
1. Folosește termeni cheie relevanți: La fel ca în cazul Google, și pentru YouTube trebuie căutați termenii cheie. Fă o listă cu cuvintele care au legătură cu videoul tău, pot fi orice crezi că va direcționa oamenii la tine. Apoi folosește funcția de autocompletare a site-ului pentru a identifica ce alte sintagme sunt folosite în căutări. Vei primi sugestii long-tail, iar acestea se vor dovedi a fi mai relevante decât cele scurte.
2. Optimizează titlul, descrierea și etichetele: Atunci când cauți un film, elementul care îți atrage atenția este titlul. Acesta trebuie să fie interesant și atrăgător, ar trebuie să conțină cuvinte cheie; aceste lucruri se aplică și în cazul descrierii și a etichetelor.
Adaugă și etichete relevante pentru a îți face clipul mai ușor de descoperit.
3. Creează clipuri atrăgătoare: Lumea se va uita la videourile tale și va reveni pe canalul tău dacă încarci conținut informativ și atrăgător; acest lucru îi spune algoritmului YouTube să claseze clipul mai sus. Cu cât conținutul e mai interesant, cu atât șansele ca acesta să apară la sugestii sunt mai mari.
4. Încurajează abonarea: Gestionarea unui canal de YouTube cu puțini abonați și vizitatori este ca vorbitul cu un perete. Nu este suficient să încarci un video ca să ajungi la audiența ta, încurajează-i pe cei care te privesc să se aboneze.
5. Thumbnailurile sunt importante: Ieși din comoditate și nu mai folosi miniaturile generate automat de YouTube. Aceste imagini sunt un indiciu vizual care va influența decizia unei persoane de a îți urmări clipul, deci trebuie să fie suficient de interesant cât să atragă atenția.