Interviuri de angajare anulate la Ambulanță
Încercarea celor de la Serviciul Județean de Ambulanță Gorj de a angaja fără concurs mai multe persoane s-a lăsat cu verificări ale Corpului de Control al prefectului. Mai mulți candidați au reclamat că nu s-au regăsit pe nicio listă, deși au trimis documentele de înscriere la concurs pe email. Corpul de Control a întrerupt interviurile și a dispus ca acestea să fie reluate luni.
A fost atmosferă tensionată, vineri, în curtea Serviciului Județean de Ambulanță Gorj. Zeci de persoane care vizau un post fără concurs în cadrul instituției au venit la interviu, dar procedurile au fost stopate de Corpul de Control trimis acolo de prefectul Cristinel Rujan.
Totul după ce mai mulți candidați au reclamat că numele lor nu se regăsesc nici pe lista celor respinși, nici printre cei admiși la interviu, deși au plătit chiar și taxa de înscriere la concurs. După verificări, s-a constatat că documentele acestora de înscriere pentru interviul de angajare se regăseau pe email-ul instituției.
Problema a fost că, deși candidații le-au trimis în termenul legal de înscriere, pe calculatoarele celor de la Ambulanță ar fi intrat, spun reprezentanții instituției, după ce a expirat termenul până la care se putea face înscrieri.
Vorbim de circa 20 de oameni care nu s-au regăsit pe nicio listă și care au demonstrat cu print-screen-uri că au trimis toată documentația în termen legal și că ar fi trebuit să fie chemați la interviu. Proba va fi reluată luni cu participarea tuturor celor care au trimis documentele de angajare.
Serviciul de Ambulanță Gorj caută asistenți medicali, șoferi și un mecanic. Aproximativ 70 de persoane s-au arătat interesate de posturi. Angajările se fac fără concurs și pe o perioadă de doar șase luni.