Gorjul, ignorat de agenţiile de turism
Gorjul nu face parte din oferta agenţiilor de turism, deşi autorităţile se laudă cu tot felul de premii şi acţiuni în domeniul atragerii de turişti. „Din păcate, nu sunt pachete turistice care să includă Gorjul. Sunt proiecte de aducere a turiştilor străini care s-au lansat în urmă cu doi ani, însă nu s-au materializat. Odată cu schimbările care se produc la nivelul autorităţilor în turism, proiectele ori au fost încetinite, ori au fost uitate”, a declarat Radu Ciobanu, preşedintele ANTREC, pe Euroregiunea Oltenia. Anual, Consiliul Judeţean alocă sume mari de bani pentru promovarea Gorjului, o mare parte dintre acestea scurgându-se prin intermediul unor asociaţii şi ONG-uri.
Raluca Anghel, director în cadrul Autorităţii Naţionale pentru Turism, le-a recomandat gorjenilor să-şi promoveze judeţul în mediul online. „Foarte important este să avem campanie de promovare online, să fim în mediul virtual, pe facebook, pe Instagram. Fiecare autoritate locală trebuie să aibă un site bine pus la punct”, a declarat Raluca Anghel.