eMAG Ads, prima aplicație pay per click prin care îți promovezi produsele

Să atragi atenția a peste 500 de mii de potențiali clienți zilnici poate fi o adevărată provocare pentru orice antreprenor. Uneori nu este suficient cel mai bun preț, pandemia i-a făcut pe consumatorii din ecommerce mult mai atenți la diferite alte detalii. eMAG Marketplace oferă însă o multitudine de opțiuni prin care îți poți promova produsele, iar cea mai nouă se numește eMAG Ads și este prima aplicație de promovare pay per click din platformă.

Ce este eMAG Ads?

eMAG Ads este un instrument extrem de util pentru sporirea vizibilității produselor tale, pentru că îți vei putea promova cele mai atractive oferte, care vor încuraja clienții să acceseze paginile de produs. Promovarea prin această aplicație este benefică nu doar pentru produsele noi, dar și pentru cele care au deja o rată de conversie bună. Astfel, vei putea genera atât primele vizualizări, ce pot conduce la primele vânzări, precum și o creștere a volumelor, care pot duce, la rândul lor, la prețuri mai bune pentru toată lumea. De ce? Pentru că odată ce vinzi mai multe produse dintr-o categorie, poți negocia cu furnizorii achiziția de cantități mai mari, la costuri reduse, astfel că și prețurile finale vor reflecta acest lucru.

Mai mult, traficul și vânzările provenite din eMAG Ads te ajută să crești organic în ranking, adică produsele tale vor fi printre primele afișate în căutările clienților.

Cât costă?

eMAG Ads îți oferă o libertate totală de utilizare, pentru că vei alege singur costul per click pe care ți-l dorești, valoarea minimă fiind de doar 25 de bani. În plus, poți seta un buget zilnic, produsele pe care vrei să le promovezi prin aplicație, dar ai și posibilitatea de a opri oricând o campanie sau de a o modifica. Iar la final nu vei plăti decât pentru acele produse pe care clienții le-au accesat, astfel că știi mereu ce credit ai la dispoziție.

Cum accesezi eMAG Ads?

Simplu, direct din platforma eMAG Marketplace, unde îți poți crea campanii personalizate, selectând durata, produsele după brand, categorie, noutate sau orice alt criteriu îți dorești. Dacă ești la prima încercare poți arunca o privire în eMAG Academy, unde vei găsi toate detaliile despre procesul de implementare al campaniilor Ads, precum și tutoriale video în acest sens.

Și achiziția de credit eMAG Ads este la fel de simplă, ai nevoie doar de un card bancar și un click în platforma eMAG Marketplace. Creditul este valabil timp de un an de zile, iar dacă acesta nu este consumat integral, diferența rămasă după expirarea perioadei va fi rambursată.

Nu uita, totuși, că nu este suficientă promovarea produselor, documentarea și descrierea lor sunt la fel de importante. Asigură-te că ai o descriere cât mai completă a caracteristicilor, precum și o galerie de imagini de calitate, toate aceste detalii pot face diferența în decizia de achiziție a clienților!

Vizualizări: 1,496

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: