Cosmetica PLUSH BIO a rezistat tuturor încercărilor - acuzările sunt anulate
Compania PLUSH BIO, deținută de Ioana Marinescu, se află de doi ani în epicentrul unui scandal legat de acuzațiile de vânzare a produselor periculoase pentru sănătate.
Mass-media și rețelele sociale vorbeau despre zeci de victime! În același timp, proprietara mărcii era urmărită, amenințată cu viața și asupra ei se exercita o presiune incredibilă.
Povestea este complicată și confuză, unde, pe de o parte, există sute de mii de clienți mulțumiți care folosesc zilnic produsele cosmetice PLUSH BIO. Pe de altă parte, sunt clienții care susțin că remedierea acneei a provocat daune ireparabile.
Scandalul a câștigat rapid rezonanță, deoarece la campania media au participat vedete și influențatori pe rețelele de socializare.
În prezent, compania Ioanei Marinescu a trecut toate verificările din partea organelor de investigație. Fiecare produs a trecut analiza de laborator. Și experții au luat o decizie fără echivoc - nu există motive pentru a vorbi despre încălcări.
Care este motivul scandalului cu PLUSH BIO? Ioana Marinescu a comentat pentru prima dată situația
În primul rând, scandalul a devenit posibil doar dintr-un singur motiv - un anumit statut de stea al Ioannei Marinescu. La urma urmei, a fost numită în secret "dermatolog vedetă". Și aici merită remarcat faptul că proprietara mărcii comerciale însăși a insistat întotdeauna că nu este medic, ci farmacist. Și acestea sunt lucruri complet diferite.
Cu toate acestea, persoanele publice nu aleg întotdeauna cum să îi numească publicul. Prin urmare, nivelul cerințelor față de PLUSH BIO a crescut automat la nivelul reclamațiilor din planul medical. Puterea social media și nemulțumirea este un amestec exploziv. Drept urmare, alimentându-se, publicul a explodat literalmente cu ură.
De ce Marinescu nu a comentat situația până la încheierea inspecțiilor? Totul este elementar. În astfel de circumstanțe, orice încercare de a explica situația provoacă o rezonanță și mai mare. Prin urmare, o astfel de poziție izolată părea neplăcută oamenilor. Dar când viața ta este amenințată, nu vrei cu adevărat să te explici, nu-i așa?
Pentru prima dată după mult timp, proprietara PLUSH BIO, după ce a așteptat deciziile pozitive de la organele de anchetă, și-a dat comentariul ediției Fanatik.ro cu privire la acest scandal și de ce a refuzat să rebrandeze compania.
”Timp de doi ani, am fost sfătuită să-mi fac un rebranding. Am spus clar că nu vreau, pentru că nu făcusem nimic rău. Și dacă fac un rebranding, numele meu este Ioana Marinescu, ce ar trebui să fac în legătură cu asta?”
PLUSH BIO rămâne, Ioana Marinescu continuă să lucreze
Acum putem spune că scandalul a fost epuizat și toate punctele au fost stabilite. Bineînțeles, mai există hateri care încearcă să zdruncine barca. Dar despre ce putem vorbi când ancheta a stabilit nevinovăția?
Brandul românesc rămâne pe piață și PLUSH BIO este deschis pentru clienții săi. Și aceasta este o veste minunată, care nu poate decât să ne bucure. La urma urmei, conform rezultatelor anchetei, puteți expira și rezuma: produsele cosmetice sunt sigure, iar mintea a câștigat.