Bătălia din cușcă a miliardarilor Musk și Zuckerberg, transmisă în direct din Octogon!
Platforma de socializare X, fostă Twitter, va transmite în direct evenimentul anului. Este vorba de lupta din cuşcă dintre patronul Meta, Mark Zuckerberg, și Elon Musk, cei mai bogați oameni ai planetei.
Miliardarii Elon Musk, 51 de ani, şi Mark Zuckerberg, 39 de ani, s-au provocat din iunie pe reţelele lor sociale şi s-au invitat unul pe celălalt la o confruntare fizică într-o cuşcă în Las Vegas pentru a-şi etala cunoştinţele de arte marţiale. „Lupta Zuck vs Musk va fi transmisă în direct pe (reţeaua) X. Toate încasările vor merge la organizaţii de caritate pentru veterani”, a spus Musk într-o postare pe X, fără a oferi alte detalii.
Musk a afirmat pe X că „ridică greutăţi pe tot parcursul zilei, pregătindu-se pentru luptă”, adăugând că nu a avut timp să se antreneze, aşa că a adus greutăţile la muncă. Întrebat de un utilizator de pe platforma X care este scopul luptei, Musk a răspuns: „Este o formă civilizată de război. Bărbaţii iubesc războiul”.
Zuckerberg și-a exprimat dubiile că lupta va avea, într-adevăr, loc, dar a precizat că a propus data de 26 august pentru confruntare. Într-o postare pe Threads, rețeaua pe care a lansat-o recent drept concurent direct al X (Twitter), el a afirmat: "Sunt pregătit astăzi... dar (Musk) nu a confirmat".
Într-adevăr, Elon Musk, în vârstă de 52 de ani și adept declarat al sedentarismului, a spus recent că "data exactă nu a fost fixată" și că el însuși ar putea suferi o intervenție chirurgicală în viitorul apropiat.
Totuși, patronul X a declarat duminică că faptul că această confruntare, deocamdată ipotetică, va fi transmisă în direct pe platforma sa de socializare și că încasările vor merge către organizațiile de caritate pentru veterani.
Mark Zuckerberg, în vârstă de 39 de ani și practicant al artelor marțiale, a replicat la ideea că lupta va fi transmisă pe X, sugerând că ar trebui utilizată o platformă mai fiabilă, care chiar poate strânge bani pentru organizații de caritate". În general, perspectiva luptei în cușcă a celor doi a fost însoțită, în ultimele luni, de ironii și autoironii care au subminat orice pretenție de seriozitate a ipoteticului eveniment.
Miza este, aparent, una menită să atragă utilizatori pe cele două rețele sociale, care se confruntă, fiecare, cu probleme.
Lansată la începutul lunii iulie, Threads a atras inițiat peste 100 de milioane de înscrieri în câteva zile, însă a pierdut ulterior mai mult de jumătate dintre utilizatori, după cum a recunoscut însuși Zuckerberg.
La rândul său, X s-a confruntat cu critici și pierderi de venituri din publicitate de când Elon Musk a preluat compania și a efectuat concedieri în masă.