Târgu Jiu: Profilul candidatului pentru funcția de city manager  

Consiliul Local Târgu Jiu va lua luni, 25 septembrie, în dezbatere posibilitatea scoaterii la concurs a postului vacant de administrator public (city manager). Potrivit proiectului inițiat de primarul Marcel Romanescu, la selecție vor putea să ia parte absolvenții de studii superioare în domeniul științelor economice, juridice sau inginerești. Se cere o vechime în specialitatea studiilor de minimum 10 ani, dar și experiență în administrația publică centrală sau locală de minimum 5 ani. Administratorul public se va ocupa, printre altele, de coordonarea direcțiilor din aparatul de specialitate al primarului şi a societăților comerciale aflate sub autoritatea Consiliului Local. De asemenea, face propuneri în ceea ce privește asigurarea și gestionarea managementului resurselor umane, financiare, tehnice sau materiale, de coordonarea proiectelor primăriei cu finanțare din fonduri nerambursabile de la bugetul local, de la bugetul local sau din alte surse şi poate exercita, prin delegare, atribuțiile de ordonator de credite.    

Salariul de bază al administratorului public va fi stabilit de primarul municipiului. Însă, în niște limite. Limita minimă este salariul de bază al secretarului orașului, adică 7.630 lei, iar limita maximă este indemnizația viceprimarului, adică 11.600 de lei. 

Rămâne de văzut dacă proiectul de hotărâre inițiat de primar va primi girul consilierilor locali. Aleşii locali care formează majoritatea în Consiliul Local au spus deja că nu văd cu ochi buni angajarea unui administrator public.  

Vizualizări: 1,015

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: