Influencerii lui Georgescu, plătiți de PNL
Influencerii despre care se credea că au fost plătiți la negru de Călin Georgescu au fost plătiți, la vedere, din banii PNL. Este concluzia unei investigații Snoop.ro, care se bazează pe verificările făcute de organe ale statului.
Informația a fost confirmată pentru Snoop din discuțiile și corespondența purtată chiar cu firma angajată de PNL, Kensington Communication, care a gândit campania.
Firma a plătit 130 de influenceri cooptați pe platforma FameUp, dar susține că „forma generată de Kensington Communication a suportat unele modificări, care nu aparțin echipei noastre și nici nu avem cunoștință să fi fost solicitate de către reprezentanți ai partidului”.
Kensington spune că „hashtag-ul ales de compania noastră a fost #echilibrusiseriozitate, acesta fiind schimbat în platforma FameUp, fără implicarea noastră, în #echilibrusiverticalitate”.
Kensington Communication SRL a plătit către platforma de influenceri FameUp peste jumătate de milion de lei:
243.877 RON – 09.10.2024
130.639 RON – 23.09.2024
121.863 RON – 11.09.2024
Influencerii erau plătiți să rostească mesaje de genul: „Ne dorim un președinte serios și echilibrat”, „Cred că toți ne dorim un om corect, serios și echilibrat”, „Să fie corect, să n-aibă un trecut dubios, să nu fie cercetat penal” și așa mai departe, dar fără a rosti numele unui candidat, tocmai pentru a fenta politica Tik Tok.