Caracteristici ale optimizării SEO

Strategiile de optimizare SEO sunt complexe, însă foarte eficiente. Toate măsurile luate au ca scop creşterea în motoarele de căutare, iar consecinţă naturală este atragerea de utilizatori interesaţi de serviciile tale.

Atunci când e vorba despre pașii și modalitățile prin care poți direcționa într-un mod cât mai eficient traficul motoarelor de căutare pe site-ul web pe care îl deții, se au în vedere câteva aspecte esențiale ale ceea ce reprezintă optimizare SEO

Structura URL

Structura URL a site-ului poate fi importantă atât din perspectiva urmăririi (poți segmenta mai ușor datele din rapoarte folosind o structură URL segmentată, logică), cât și din punct de vedere al partajabilității (adresele URL mai scurte și descriptive sunt mai ușor de copiat și lipit). Recomandat este ca URL-ul să fie cât mai scurt și mai descriptiv pentru conținutul site-ului. Mai mult decât atât, dacă nu este neapărată nevoie, nu modifica adresa URL a site-ului. Chiar dacă nu este una „în trend”, dacă nu simți sau observi că ar avea un impact negativ asupra utilizatorilor, nu o modifica. Dacă totuși este nevoit, asigură-te că folosești tipul corect de redirecționare, evitând astfel una dintre cele mai frecvente greșeli pe care o fac companiile când caută să își optimizeze site-urile folosind diverse servicii SEO

Etichetele de titlu

O etichetă de titlu  nu este titlul principal al paginii, ci ceea ce se poate vedea în partea de sus a browser-ului, fiind completată de codul sursă al paginii într-o metaetichetă.  Lungimea unei etichete de titlu pe care Google o afișează variază, fiind în general de 55-60 de caractere. Dacă este posibil, poți lucra la cuvântul cheie pentru -al face să fie convingător adăugând câteva modificări corelate în jurul acestuia. Cu toate acestea, trebuie reținut că eticheta de titlu este ceea ce un căutător vede în rezultatele căutării pentru o pagină anume. Aceasta reprezintă „titlul” din rezultatele căutării.  

Meta descrierile

În timp ce eticheta de titlu este efectiv titlul listei de căutare, meta descrierea (un alt element meta HTML care poate fi actualizat în codul site-ului, dar care nu este afișat pe pagina reală) este efectiv copia publicitară suplimentară a site-ului. Google își asumă unele libertăți cu ceea ce afișează în rezultatele căutării, iar meta-descrierea poate să nu fie întotdeauna afișată. Cu toate acestea, dacă ai o descriere convingătoare a paginii poți crește foarte mult traficul. De reținut că afișarea în rezultatele căutării este doar primul pas! Trebuie totuși să îi determini pe vizitatori să vină pe site și apoi să efectueze acțiunea dorită.

Conținutul paginii 

Conținutul real al paginii este, desigur, foarte important. Paginile sunt de tipuri diferite, iar conținutul pe care utilizatorii îl găsesc vrei, cu siguranță, să fie diferit și diversificat, așadar unic. Nu este de preferat absolut deloc conținutul duplicat căruia să îi schimbi doar eticheta de titlu. 

Vizualizări: 1,145

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Timp liber:

Citește și: