Polaris anulează facturile prin care cerea banii pe trei luni
A fost o greşeală de program facturarea serviciilor încă neprestate de către firma de salubrizare din Târgu-Jiu. Cel puţin asta susţine Ion Pătraşcu, directorul de la Polaris, după ce mai mulţi cetăţeni s-au arătat revoltaţi de acest aspect. Reacţia directorului nu prea are însă nicio legătură cu explicaţia primită de târgujienii care au sunat personal să vadă ce s-a întâmplat.
Sute de târgujieni au primit la începutul acestei luni facturi de la firma care se ocupă de salubrizarea municipiului. Doar că facturile erau pentru plata serviciilor pe trei luni, deși serviciul nu a fost încă prestat.
Mai mult decât atât, data limită de achitare a fost 25.10.2019. Pentru că nu li s-a mai întâmplat niciodată să li se factureze un serviciu neprestat, oamenii au sunat la Polaris să ceară lămuriri şi li s-a spus atunci că astea sunt directivele noului şef de serviciu.
Directorul de la Polaris a venit însă cu lămuri şi promite că situaţia se va rezolva. "A fost o greşeală de program. Noi ne-am cerut scuze. Toate facturile o să revină înapoi şi nu e nicio problemă. Fata nu a fost atentă, a dat drumul la facturare, dar toate faturile vor fi retrase", a declarat Ion Pătraşcu. (M.M.)