Agent de vânzări, condamnat pentru înșelarea clienților
Un gorjean din Pârâul de Pripor a fost condamnat la 1.500 de lei, echivalent a 200 de zile amendă, pentru înșelăciune. C.V.M. era agent de vânzări la o companie de telefonie mobilă. În ianuarie 2017, acesta a întocmit în fals mai multe contracte de abonament pentru servicii de telefonie mobilă, contrafăcând semnătura altei persoane, însușindu-și astfel telefoanele mobile aflate la promoție, fiind creată în acest fel o pagubă.
Agentul a folosit copia cărții de identitate a unui client pentru a face un nou contract, și-a însușit telefonul scump, urmând ca abonamentul pe 24 de luni să îl plătească cel înșelat.
“După aproximativ 2 luni de la încheierea abonamentului telefonic, mai exact în cursul lunii martie 2017, persoana vătămată a primit la domiciliu notificare din partea Telekom România Mobile, prin care era înștiințat că figura cu o restanță de 380 lei, reprezentând servicii de telefonie mobilă și, întrucât suma i s-a părut foarte mare, având în vedere că nu încheiase decât un contract în valoare de 10 euro lunar, a solicitat informații în acest sens.
Astfel, spre surprinderea sa, persoana vătămată a aflat că este titularul a trei abonamente de telefonie mobilă, la aceeași societate, motiv pentru care la data de 24.03.2017 a formulat o reclamație scrisă către Serviciul Relații cu Clienții din cadrul Telekom România Mobile.
La aceeași dată a fost sesizat și Parchetul de pe lângă Judecătoria Tg Jiu, persoana vătămată solicitând efectuarea de cercetări sub aspectul săvârșirii infracțiunilor de înșelăciune și fals în înscrisuri sub semnătură privată”, se arată într-un document de la instanță.
Sentința a fost stabilită la începutul lunii octombrie 2019 de Judecătoria Târgu Jiu și nu este definitivă. Inculpatul și-a recunoscut faptele și a beneficiat de clemența instanței.