Primăria Negomir va fi dotată cu echipamente IT de ultimă generaţie
Administraţia locală din Negomir va primi în curând mai multe echipamente IT, printre care laptopuri şi tablete ce vor fi folosite în special de angajaţii de la Serviciul Agricol. Echipamentele sunt achiziţionate de Consiliului Judeţean, în baza unui proiect pe fonduri europene. Alături de Negomir mai sunt şi alte 14 localităţi care vor beneficia de astfel de aparatură.
Echipamentele au fost achiziţionate de Consiliul Judeţean Gorj în cadrul Proiectului “Implementare soluţii de E-Guvernare la nivelul judeţului Gorj, zona centru, pentru eficientizarea serviciilor publice oferite către cetăţeni”. Contractul de finanţare a fost semnat în cadrul Programului Operaţional Sectorial Creşterea Competitivităţii Economice 2007-2013, Axa III- Tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor pentru sectoarele privat şi public, Domeniul Major de Intervenţie 2.
Consiliul Judeţean a finalizat procedura de achiziţie şi a cerut primăriei Negomir să desemneze pe cineva din primărie pentru a recepţiona echipamentele IT. “Din câte ştiu ar trebui să primim o tabletă, o imprimantă A4, două laptopuri, o multifuncţională, adică xerox şi scaner, o staţie grafică de măsurat, două monitoare, un receptor GPS, un router wireless, un videoproiector, un ecran de proiecţie. De asemenea vom mai primi şi nişte soft-uri pentru contabilitate de taxe şi impozite. Cred că le vom primi până la sfârşitul anului. Sunt binevenite şi ne vor ajuta pentru o mai bună desfăşurare a activităţilor din primărie”, a declarat Tudor Oiţă, inspector la Compartimentul Investiţii din cadrul Primăriei Negomir.
Alături de primăria Negomir vor mai primi echipamente IT primăriile: Rovinari, Dăneşti, Băleşti, Bîlteni, Ţicleni, Dragoteşti, Turcineşti, Urdari, Bălăneşti, Godineşti, Schela, Hurezani, Licurici, Alimpeşti.